Saturday, March 14, 2009

The Twelves @ Avalon























03-13-09

We (ahh.. of course it's Meg! lol) went again to see the Twelves now at the Avalon Hollywood. The last time at Dragonfly was their first time, but now their fan/audiences got much much bigger. They played from around 12ish to 1:30am in the morning... For whole an hour and a half, they played such a great mix for non-stop!! My god, our legs were tired but it was worth it.
They just really know how to make us dance with up beats for all night! I just love them so much.

We talked to them before the show (we talked to one of the left in the pic), he was really friendly and he was like "hey!" and hugged us! We asked if they have any CDs out. Their answer is... "NO"! Ohhh come on, Twelves! You have to have it by now. They said it's ok to have their music for free online so then it's easier to spread the words (for now...). They are such cool people to talk with too. :)

またまた来ましたよ!The Twelvesが!!前回はDragonflyというところで初ライブだったけど、今回はもっと大きいベニュー、Avalonでライブが行われました。もっとファン、観客が多くなってロサンゼルスでもThe Twelvesの人気が急上昇中というところでしょうか。
彼らが12時頃から朝の1時半までの間、ノンストップでめちゃめちゃノリの良いミックスを掛け続け、最後、私達の脚はもう。。。棒のよう。。。でもこうも調子の良い音楽を掛けられたら踊らずにはいられないよ!!

ライブの前に彼らがステージに向かって歩いているのを見つけて思わず話しかけちゃいました。超フレンドリーで「Hey!!」って友達のようにハグまでしてくれてww 嬉しかったです。
CDは売ってないの?の質問に彼らが答えたのは「まだCD出してないんだよね〜。でも今オンラインでフリーで音楽聴けるからそれが僕たちの良い宣伝になってるんだよ」。
なるほどね〜。うらちみたいにお金出してでもCDを買いたいという人達がいるっていうのにな〜。でもまーこれも彼らなりの戦略方法なんでしょう。ライブが終わった後も話そう!なんてめぐっぺと言ってたんだけど、結局疲れてとっとと家に帰りました。また来いよ〜!

The Twelves Black Kids - Boyfriend (The Twelves Remix)
This is the most popular Remix. これが一番人気のあるリミックスかな。



Meg took me a interesting pic.
メグッペが面白い写真を撮ってくれた。

2 comments:

Anonymous said...

はじめまして!

日本に住んでるこひつじと言います。
最近とっても気になってるTwelvesをとりあげていらっしゃるので思わずコメントしてしまいました!
さすがロス!という感じで羨ましいです。日本に来てくれるのはやっぱりCD発売後だろうなあ。。

ほんと夏フェスとかめっちゃ似合うと思うので今年の夏に来て欲しいぐらいです!

日本語と英語で書かれていて勉強にもなるし素敵なblogですね~
また寄らせてください★

Furry Lunchbox said...

こひつじさん、どうも〜。
カキコ、ありがとうございます!!
めちゃくちゃ嬉しいです!

The Twelves、日本でも名が知れてるんですね!ほほ〜。知りませんでした。でも音楽通の日本ですからね、当然なのかな。そのCDとやら、いつになったら作ってくれるんだ、、、ですね。「まだないよ〜」って言ってたし。

夏フェス、いいな〜。日本のに行ってみたいですね。今夏は、スコットランドのT in the Parkに友達と行ってきます〜!

また遊びに来て下さいね!!