Wednesday, November 12, 2008

My Pseudo Year Book


I like this hairstyle, actually...
60's Style!!!

60年代スタイル大好き!!

















11-12-08

After I saw Makipoo's Blog, and I laughed so hard looking at her and her hubby's faces, I just had to try this out myself. This "Yearbook Yourself" website is pretty hilarious. You can enjoy 26 styles between 50's to Year 2000! My Favorite style is with glasses!! Soul Style makes me laugh a lot.

まきぷーのブログを見て大笑いした後、ちょっと私もトライしたくなりました。「Yearbook Yourself」っていうウェブサイトなんだけど、50年代から2000年の間まで26スタイル楽しめるよ。私のお気に入りは眼鏡スタイル!こういう格好してみたいわ〜。ソウルスタイル、超笑える!


Look at this bang!!
ぷっぷぷ。。。この前髪。。。













This is not bad... I love the glasses!
これいいね〜。













Word up, sista!














Power!!
ソウルスタイル!! このアフロ!!













Hmm... I've seen and done this kind of thing before..
あれ、なんか見たことのあるスタイルだな。。。
はて、どこでみたことやら。。。














これも!!














I look like I'm wearing a mask...
お面付けてるのか!

4 comments:

Unknown said...

下から2~3番目の髪型80年代流行ってなかった!!??あんまり違和感ないって思ったのはわたしだけ…?

makipoo said...

うけるーーー!!
でもこれ、昔のゆうこじゃないの!!
なんかしっくり来てると思ったら。。。

これ結構笑えるでしょー
陽気な音楽とともに写真たちが現れるのが
さらにおかしい!

めがねは、さすがゆうこにぴったりだね!

Anonymous said...

くだらないね~(笑)
あの前髪の柴田理恵のおかんみたい。

あ~、おっかしい。

Unknown said...

違和感ない!!昔といっしょやんけ~~